
HOGYAN TALÁLD MEG PIACI RÉSEDET?
REMÉLEM ELÉG SOK GONDOLAT BEINDULT A MÚLTKORI HANGANYAGOM HALLGATÁSA UTÁN.
Most folytassuk a szűkítéssel.
Mi is az a szűkítés? Miért is fontos? Nem az a jó, ha nagy piacra lövünk? Nem.
Mondok egy példát úgy jobban megérted: több biciklit fogsz eladni ha bicikli boltot nyitsz úgy, ha nőkre szűkíted a választékodat és esetleg színes bicikliket és nőcis kiegészítőket adsz hozzá, mintha nyitsz egy bicikliboltot századik versenyzőként a piacon.
A szűkítés fontosságáról lesz most szó ebben a következő hanganyagban és meg fogod érteni, hogy miért nem tudtam kihagyni a sorból.
2 nap múlva küldöm a következő e-mailemet, mely újabb oldalról közelíti meg a célcsoport elemzésedet és segít mélyíteni egy kicsit a dolgokat, hogy aztán neked lehessen a legütősebb és célzottabb reklámkommunikációd a piacon!

Hallgasd végig figyelmesen az 1. hanganyagot és kezdj el jegyzetelni. Hagyd, hogy dolgozzanak a kérdések benned, az ötletek és írj le mindent amit meg tudsz fogalmazni. Van még 2 napod a következő hanganyagig és onnan tovább tudod majd gondolni a fontos dolgokat még jobban.

HA ELSŐRE MÉG NEM TÖLTÖTTED LE A MUNKAFÜZETET, AKKOR MOST IS MEGTEHETED. Minden célcsoporthoz egy új munkafüzetnyi információt tanácsos összeírnod.