Ki a Te igazi vevőd?
Ki a Te célcsoportod?
Kinek van a legnagyobb szüksége arra amit Te adsz?
Ki az aki számára Te vagy a hiteles?
Szia! Örülök, hogy itt vagy!

Hidd el sokkal fontosabb ez a téma, mint gondoltad eddig!

Azt is mondhatom, hogy a következő legfontosabb lépés azután, hogy megtaláltad saját hangodat, az a vevőid beazonosítása.

Miért? Milyen hibát követnek el a legtöbben?

Azt, hogy

nem töltenek időt a vevők beazonosításával,

a kiválasztott vevők szokásainak, szükségleteinek feltérképezésével,

vagy ami még rosszabb, nem is ismerik a vevők valós igényeit, vagy belső világát, nyomógombjait,

és semmi mással nincsenek elfoglalva, mint a termék tulajdonságaival, jó hatásaival és azt próbálják letolni más torkán.

Ez pont olyan, mint amikor sörétes puskával lövöldözöl egy sötét szobában és majdcsak eltalál valakit a golyó.

Ezt szeretnénk elkerülni és sokkal tudatosabbá tenni a vevőiddel való kapcsolódást.

A cél az, hogy ne falakba ütközz, ne kapj visszautasításokat, hanem gördülékenyen tudj előbbre jutni és növekedni.

Ahhoz, hogy ezt jól csináld, és az együtt töltött 2 órás tréningből a legtöbbet tudj profitálni és a saját célcsoportodat a legjobban definiálni, ahhoz készítettem neked 3 hanganyagot és hozzá munkafüzetet is, hogy jegyzetelni tudj.

Nagyon fontos, hogy ne csak meghallgasd a 3 hanganyagot amelyek összesen 40 percben elmagyarázzák mindezt, amit a célcsoport meghatározásról tudni érdemes.

Miért adom oda ezt az elméletet neked? Akkor miről fog szólni a tréningünk, ha ezt már előre megkapod?

Azért adom oda a hanganyagot, mert

nem szeretném az elmélettel tölteni az időt,

azt szeretném, ha előre átgondolnád a dolgokat, amiket kell,

a tréningen gyakorlatban tudjuk átbeszélni a dolgokat.

Kérlek gondolkozz el a hallottakon és próbáld meg magadnak minden gondolatodat összeírni a célcsoportoddal kapcsolatban, amit a hanganyagok felhoznak.

Minél alaposabban átgondolod a feladatot, annál messzebb fogsz jutni a 2 órás tréningen a saját dolgaiddal kapcsolatban.

A célom az, hogy mindenkivel külön végigmegyek a folyamaton és belemegyünk a választásba, a miértekbe, és szakmailag hozzá tudok mindent tenni a te elképzelésedhez, amit én a piacról eddig láttam.

Akkor kezdj is neki a feladatnak.

Töltsd le a munkafüzetet,

kezd el hallgatni a hanganyagokat,

jegyzetelj sokat!

HOGYAN IS KELL A VEVŐIDET, CÉLCSOPORTODAT MEGHATÁROZNI?

MIT JELENT A PIACI RÉS MEGTALÁLÁSA? MIÉRT FONTOS A SZŰKÍTÉS?

MILYEN KATEGÓRIÁKBA SOROLHATÓAK A PIACON AZ EMBEREK A SZÜKSÉGLETEIK SZERINT?

JÓ ELMÉLKEDÉST KÍVÁNOK